PERHATIAN :

JIKALAU ADA FILEM BARU YANG DIPERTONTONKAN, SILA SHARE KE FACEBOOK ATAU TWITTER SEBELUM VIDEO INI DIDELETE..
JIKA ADA VIDEO YANG SUDAH DIPADAM SILA LAPORKAN DEKAT RUANGAN KOMEN.. NANTI NOLOVE GANTIKAN DENGAN YANG BARU.. JIKA ADA.. HIHIHIHI

Saturday, 29 October 2011

Posted by Perantau Sepi Nolove On 23:32 0 Komen Anda Di Sini
Share

Forged Full Movie




TIP  : use video PREMIUM ACCOUNT.

(no more ADS, SPEEDING your video)
Username : cooltamil
password : 123456



Posted by Perantau Sepi Nolove On 23:15 0 Komen Anda Di Sini
Share

The Human Centipede II Full Movie




TIP  : use video PREMIUM ACCOUNT.

(no more ADS, SPEEDING your video)
Username : cooltamil
password : 123456



Posted by Perantau Sepi Nolove On 22:39 0 Komen Anda Di Sini
Share

George’s Intervention Full movie




TIP  : use video PREMIUM ACCOUNT.

(no more ADS, SPEEDING your video)
Username : cooltamil
password : 123456



Posted by Perantau Sepi Nolove On 11:01 0 Komen Anda Di Sini
Share

Tartarus Full Movie



TIP  : use video PREMIUM ACCOUNT.
(no more ADS, SPEEDING your video)
Username : cooltamil
password : 123456

Posted by Perantau Sepi Nolove On 10:44 0 Komen Anda Di Sini
Share

End:Civ Resist Or Die Full Movie




TIP  : use video PREMIUM ACCOUNT.

(no more ADS, SPEEDING your video)
Username : cooltamil
password : 123456



Posted by Perantau Sepi Nolove On 10:33 0 Komen Anda Di Sini
Share

Another Earth Full Movie




TIP  : use video PREMIUM ACCOUNT.

(no more ADS, SPEEDING your video)
Username : cooltamil
password : 123456



Posted by Perantau Sepi Nolove On 10:07 0 Komen Anda Di Sini
Share

Fire of Conscience Full Movie




TIP  : use video PREMIUM ACCOUNT.

(no more ADS, SPEEDING your video)
Username : cooltamil
password : 123456



Posted by Perantau Sepi Nolove On 09:56 0 Komen Anda Di Sini
Share

Silent Night, Zombie Night Full Movie




TIP  : use video PREMIUM ACCOUNT.

(no more ADS, SPEEDING your video)
Username : cooltamil
password : 123456



Posted by Perantau Sepi Nolove On 09:48 0 Komen Anda Di Sini
Share

Jungle Child Full Movie





A family of a German linguist lives with an indigenous tribe in Papua New Guinea.



TIP  : use video PREMIUM ACCOUNT.

(no more ADS, SPEEDING your video)
Username : cooltamil
password : 123456




Posted by Perantau Sepi Nolove On 07:49 0 Komen Anda Di Sini
Share

Henri 4 Full Movie




TIP  : use video PREMIUM ACCOUNT.

(no more ADS, SPEEDING your video)
Username : cooltamil
password : 123456



part 1





part 2


Posted by Perantau Sepi Nolove On 07:15 0 Komen Anda Di Sini
Share

The Silent House Full Movie




TIP  : use video PREMIUM ACCOUNT.

(no more ADS, SPEEDING your video)
Username : cooltamil
password : 123456



Posted by Perantau Sepi Nolove On 06:04 0 Komen Anda Di Sini
Share

3 Musketeers Full Movie




TIP  : use video PREMIUM ACCOUNT.

(no more ADS, SPEEDING your video)
Username : cooltamil
password : 123456



Friday, 28 October 2011

Posted by Perantau Sepi Nolove On 03:26 0 Komen Anda Di Sini
Share

Puasa Zulhijjah



Bulan Zulhijjah, khususnya sepuluh hari awalnya adalah merupakan peluang kedua selepas Ramadhan untuk umat Islam mendapatkan gandaan keredhaan, keampunan dan pahala amalan.

Disebutkan oleh Nabi SAW :

"Sebaik-baik hari di dunia adalah sepuluh hari itu"
(Riwayat al-Bazzar ; Albani : Sohih).

Allah SWT pula berfirman :

وَالْفَجْرِ وَلَيَالٍ عَشْرٍ

"Demi Fajar dan hari-hari yang sepuluh" ( Al-Fajr : 1).

Majoriti ulama menyatakan hari sepuluh itu merujuk kepada hari pertama hingga sepuluh Zulhijjah dan bukannya sepuluh terakhir Ramadhan. (Zad Al-Ma'ad, Ibn Qayyim).

Ia juga disebut oleh Nabi SAW dalam hadith lain :

"Tiada hari-hari yang lebih disukai oleh Allah SWT untuk hambanya memperbanyakkan amalan dari sepuluh hari ini" (Riwayat Al-Bukhari).

Barang siapa berpuasa dalam bulan Zulhijjah mendapat 9 kelebihannya

Hari 1, Penerimaan taubat nabi Adam , Allah mengampunkan nabi Adam.

Hari 2, Bacalah ,Lailahaillah subhanaka innikuntum minalzalimin dan satu surah Al lkhlas sebanyak 3/7 kali .

Hari 3, Dimakbulkan Doanya.

Hari 4, Tarikh nabi Isa dilahirkan Tuhan dan menghapuskan kemelaratan hidup dan dikumpulkan dengan orang soleh.

Hari 5, Mendapat 2 kelepasan iaitu lepas dari sifat munafik dan lepas dari seksa kubur.

Hari 6, Allah taala tilik belas kasihan kepadanya.

Hari7, Allah taala menyeru para malaikat membuka 30 pintu kemudahan dan menutup pintu neraka jahanam.

Hari 8, Melepaskan Nabi Ibrahim, dan mendapatkan anaknya Nabi Ismail.


Hari 9, Turunlah ayat terakhir sekali, firman allah yang bermaksud, pAda hari ini Aku telah sempurnakan kamu agama kamu dan Aku telah cukupkan atas kamu nikmatmu dan Aku telah reda Islam itu sebagai ugama buat kamu. Tahulah nabi 81 hari akan meninggal dunia.

Hari 10, Puasa sampai Imam baca Kutbah baru berbuka. Hadis dari Umar (r.a) yang bermaksud, Barang siapa berpuasa pada hari arafah, diampunkan baginya dosa yang terdahulu dan kemudian.

HARI :-

1. Hari yang ke-9 dalam bulan Zulhijjah bagi orang yang tidak berwuquf di Arafah. (Hari Arafah)
2, Disunatkan juga berpuasa pada hari ke 8 Zulhijjah

3. Bahkan adalah disunatkan berpuasa lapan hari iaitu dari hari yang pertama bulan Zulhijjah hingga ke hari yang ke lapan.

4. Sepuluh hari yang pertama pada bulan Zulhijjah
(1 hingga 9 Zulhijjah , dan 14 Zulhijjah)

FHADILAT :-

1. Kelebihan berpuasa pada hari itu menghapuskan dosa-dosa setahun yang telah lalu dan dosa setahun yang akan datang sebagaimana diriwayatkan daripada Abu Qatadah Al-Anshari berkata:
Maksudnya: “Dan ditanya (Rasulullah Shallallahu ‘alaihi wasallam) tentang berpuasa di hari Arafah? Maka Baginda bersabda: “Ia menebus dosa setahun yang telah lalu dan setahun yang akan datang.” (Hadits riwayat Muslim)

2. Hadits yang diriwayatkan daripada Abu Hurairah R.A, daripada Nabi S.A.W bersabda:

Maksudnya: “Tidak ada hari-hari yang lebih dicintai oleh Allah untuk dilakukan ibadah kepadaNya daripada sepuluh hari di bulan Zulhijjah, dimana satu hari berpuasa daripadanya (sebanding) dengan puasa satu tahun dan mendirikan ibadah satu malam daripadanya (sebanding) dengan mendirikan ibadah pada lailatulqadar.” (Hadits riwayat Tirmidzi)

3. “Sesungguhnya Rasulullah S.A.W adalah melakukan puasa sembilan hari di awal bulan Zulhijjah, di hari ‘Asyura’ dan tiga hari di setiap bulan iaitu hari Isnin yang pertama dan dua hari Khamis yang berikutnya.” (Hadits riwayat An-Nasa’i)

“Barangsiapa yang berpuasa sehari pada jalan Allah nescaya Allah akan menjauhkan mukanya dari api neraka (sejauh perjalanan) 70 tahun.”
(Hadits riwayat Bukhari)


by: Jom Berdakwah Di FB

Thursday, 27 October 2011

Posted by Perantau Sepi Nolove On 23:25 0 Komen Anda Di Sini
Share

History Channel Zombies A Living History


USA



TIP  : use video PREMIUM ACCOUNT.

(no more ADS, SPEEDING your video)
Username : cooltamil
password : 123456


Posted by Perantau Sepi Nolove On 22:45 0 Komen Anda Di Sini
Share

Cowboys and Vampires Full Movie




TIP  : use video PREMIUM ACCOUNT.

(no more ADS, SPEEDING your video)
Username : cooltamil
password : 123456


Posted by Perantau Sepi Nolove On 16:34 0 Komen Anda Di Sini
Share

Rahsia Surah Al-Kautsar








Surah ini paling pendek, hanya mengandungi 3 ayat & diturunkan di Makkah dan bermaksud sungai di syurga. Kolam sungai ini diperbuat daripada batu permata nan indah dan cantik.

Rasanya lebih manis daripada madu, warnanya pula lebih putih daripada susu dan lebih wangi daripada kasturi.

Surah ini disifatkan sebagai surah penghibur hati Nabi Muhammad s.a.w. kerana diturunkan ketika baginda bersedih atas kematian 2 orang yang dikasihi iaitu anak lelakinya Ibrahim dan bapa saudaranya Abu Talib.

Pelbagai khasiat terkandung di dalam surah ini dan boleh kita amalkan:-
1) Baca surah ini ketika hujan dan berdoa, mudah-mudahan Allah s.w.t. makbulkan doa kita.

2) Jika kita kehausan dan tiada air, bacalah surah ini dan gosok di leher, Insya’allah hilang dahaga.
3) Jika sering sakit mata, seperti berair, gatal, bengkak, sapukan air mawar yang sudah dibacakan surah ini sebanyak 10x pada mata.

4) Jika rumah dipercayai terkena sihir, baca surah ini 10x, mudah-mudahan Allah s.w.t. bagi ilham pada kita dimana letaknya sihir itu.

5) Jika membacanya 1,000x rezeki kita akan bertambah.

6) Jika rajin membacanya, hati kita akan menjadi lembut dan khusyuk ketika menunaikan solat.

7) Jika orang teraniaya dan terpenjara membacanya sebanyak 71x, Allah s.w.t. akan memberikan bantuan kepadanya kerana dia tidak bersalah tetapi dizalimi.

Posted by Perantau Sepi Nolove On 11:29 0 Komen Anda Di Sini
Share

Ra. One Full Movie



TIP  : use video PREMIUM ACCOUNT.

(no more ADS, SPEEDING your video)
Username : cooltamil
password : 123456





part 1







part 2








part 3







part 4








part 5







part 6



Wednesday, 26 October 2011

Posted by Perantau Sepi Nolove On 23:20 0 Komen Anda Di Sini
Share

Video Perempuan Vs Perempuan



Layan dan tengok je lah.. Kesian lak tengok perempuan yang pakai baju singlet hijau tu.. Teruk jugak kena.. Perempuan sama perempuan pon leh gaduh teruk cam nie.. Tak tahu la pasal apa.. Sebab nolove tak faham apa yang diaorang katakan.. hha hha hha

video



BUDAK BAWAH UMUR AGAK NYA.. PEREMPUAN MALAYSIA JANGAN TIRU YA..

Posted by Perantau Sepi Nolove On 22:11 0 Komen Anda Di Sini
Share

Surat Dari Anak Mak Yang Dah Tak Nakal..





Mak.....
Terlalu bosan rasaa duduk membilang hari.....
Dah hampir sepuluh bulan mak pergi,
Rasanya baru semalam mak peluk kiter kan sejuk syahdu masih terasa lagi nih....
Mak tau tak.....
Itu lah pertama kali mak peluk anak mak yang nakal ni sejak kiter dewasa......

Dan itu juga terakhir kali nya.Emmmm...
Rupanya mak dah tau mak nak pergi jauh.....
Nak tinggal kan anak2 mak.....
Nak tinggal kan dunia fana ni.....

MAK macam dah sedia.....
Seminggu sebelum tu.....
Mak dah menganyam tikar mengkuang 3 helai.....
Akak kata sampai ke pagi mak anyam tikar tuu....
Tanpa rasa mengantuk, tanpa rasa letih.....
Kakak pun rasa hairan.....
Mak tak penah buat gitu.....
Pastu mak pasang radio kecil di sebelah mak.....
Tapi mak seolah2 tak sedar bahawa rancangan radio tu siaran siam ......
Kengkadang siaran indonesia ..
Mak terus tekun menganyam...
Rupanya tikar yang telah mak siapkan tu di gunakan untuk mengiringi mak ke kuburan...
Pastu mak sapu sampah sekeliling rumah bersih2.....
Pastu mak jemur karpet-karpet. ..
Pastu mak ubahkan sofa ke tempat lain..
Mak biarkan ruang tu kosong..
Rupanya kat situ jenazah mak diletakkan..Paling menarik sekali mak bgtau kat maner sume duit dan barang kemas mak..
Ada kat dalam almari.....
Ada kat dalam dalam beg..... Ada dalam ASB.....
Ada kat dalam Tabung Haji..
Mak cakap tak berapa cukup lagi....
Ada kat dalam gulung tikar.....
masa tu mak perasan takk..??
Kiter gelak sakan bila mak bgtau duit dalam gulung tikar....
Kiter kata mak ni memang pesenn lama laaa...
Mak cuma gelak jer....
eeemmm..bahagiaa nya saat ituu..

Mak.....
Hari tu hari sabtu 18/08/2007 pukul 3 petang mak tiba2 sakit perut.....
bila malam tu kiter sampai dari KL.....
Mak dah dalam kesakitan.Akak dan abang kat kampong semua dah pujuk.....
Mak tetap takmau pi hospital.... .dan cuma tinggal giliran kiter sahaja yang belum pujuk..
Mak kata mak takmau duduk dalam hospital.... .
Tapi kiter berkeras juga pujukk..nanti di hospital ada doktor...
Ada ubat untuk mak..kat rumah kami hanya mampu sapu minyak dan urut jer..
Mak tetap tak bersetuju... ..
Mak memang degil..tak salah, anak mak yang ni pon mengikut perangai mak tu..Tapi akhirnya bila melihat keadaan mak makin teruk....mak sakit perut sampai nak sentuh perut mak pon sakitkami adik beradik sepakat hantar juga mak ke hospital.... ..

Mak.....
Ampunkan kami semua...
Kami nak mak sehat...
Kami sayang mak...
Kami tak mau mak sakit... Kami terpaksa juga hantar mak ke hospital...
Ampun kan kami yer mak....

Mak.....
Malam itu abang bawa mak ke hospitaldan itu lah pertama dan terakhir kali mak naik kereta kiter...
Masih terbayang betapa ceria dan gembiranya mak,kiter kata nak beli kereta....
Mak asyik tanya ajer..cukup ker duitt..kiter jawab pula...
Kalau tak cukup, mak kan banyak duit...
Mak gelak ajerr.....
Lepas tu bila kereta kiter sampai....
Mak buat kenduri kesyukuran.. ....
Dan kiter masih ingat lagi...
Bila kiter eksiden terlanggar Ah-Chong naik motor.....
Punya la kiter takut...kiter warning kakak kiter jangan sesekali bgtau kat mak.....
Bila balik sahaja kampong....
Kiter cepat-cepat simpan keta dalam garaj.....
Tapi mak perasan juga bumper depan kemek...mak tanya kenapa...?
Selamba jerr kiter jawab terlangar pokok bunga.....

Mak....
Tujuan kiter menipu tu supaya mak tak risau...
Maafkan kiter kerana sampai mak pergi mak tak tau hal sebenar...
Mak, kiter menipu mak kan ..ampon kan kiter....

Mak.....
Jam 4.30 pa gi 19/08 /2006
Bila tiba aja kat hospital....
nurse tengah balut mak dengan kain putih.....
mak mesti nampak kiter jatuh terduduk di lantai hospital...
Mesti mak nampak abang cium dahi mak.....
Mesti mak nampak akak baca doa untuk mak....
Mesti mak nampak adik terduduk kat kerusi kat sudut itu...
mesti mak nampak semua tu kann...kann. .
kannn
Mak tau tak....
Pagi tu balik dari hospital jam 5.20 pagi kiter mamandu dalam keadaan separuh sedar...
Adik kat sebelah diam melayan perasann...
Kenangan bersama mak berputar dalam kepala ini...
jalan di depan terasa makin kelam.....
airmata dah tak mampu di tahan....
Masa tu seandainya apa-apa terjadi di jalan itu kiter rela...
Namun alhamdulillah akhirnya kiter sampai juga...
di sebab kan pagi masih awal, jadi jalan tu lenggang..
kosong.. ...sekosong hati ini.....
Sepanjang perjalanan terasa kedinginan subuh itu lain benar suasananya.. .....
terasa syahdu dan sayu...dinginnnn. ....

Mak.....
Kiter masih ingat lagi...
Kiter baca AlQuran kat tepi mak temankan mak...
Jam 11.00 pagi mak di mandi kan ....
Anak2 mak yang pangku masa mak mandi....
Mak mesti rasa betapa lembut nya kami mengosok seluruh tubuh mak.....
Kiter gosok kaki mak perlahan lahan.....
Mak perasan tak...?

Makcik yang mandikan mak tu pujuk kiter.....
Dia kata..." dikk...jangan nangis...kalau sayang mak jangan buat gitu...jangan nangis ya.."
Bila makcik tu kata gitu...
lagi laaaa laju airmata ni..
tapi kiter kawal supaya tak menitik atas mak....

Mak.....
Sampai takat ini surat ni kiter tulis.....
kiter nangis ni.....
Ni kat dlm bilik...baru pukul 4.00 pagi....
Takder orang yang bangun lagi.....
kiter dengar nasyid tajuk "anak soleh" kiter sedih...
kiter rindu kat mak..!
Takpa la....
nanti bila kita selesai sembanyang subuh,
kiter baca yassin untuk mak...
mak tunggu ya..!

Mak..
Sebelum muka mak di tutup buat selamanya... .
Semua anak2 mak mengelilingi mak...
menatap wajah mak buat kali terakhir.....
Semua orang kata mak seolah2 senyum aja...
Mak rasa tak....
masa tu kiter sentuh dahi mak....
kiter rasa sejukkkk sangat dahi makk......
Kiter tak mampu nak cium mak...
kiter tak daya....
kiter tuliskan kalimah tauhid kat dahi mak dengan air mawar...
Airmata kiter tak boleh tahan....
Mak mesti ingat kan yang anak mak ni jadi imam solat jenazah untuk mak...
tapi kite suruh tok imam bacakan doa sebab kite sebak....
Jam 12 tengahari mak diusung keluar dari rumah.....
Akak pula dah terkulai dlm pelukan makcik...
badan akak terasa panas...

Makk...
anak mak yang seorang tu demam....
Mak tauu...
cuma akak sorang saja anak mak yang tak mengiringi mak ke tanah perkuburan.. .

Mak.....
Hari2 ku lalui tanpa kewujudan mak lagi...
Begitu terasa kehilangan mak...
boleh kata setiap malam selepas maghrib anak mak ini berendam airmata...
Dan sampai satu tahap....
masa tu malam jumaat selepas maghrib...
Selepas kiter baca yassin ngan kawan-kawan. ....
entah kenapa biler kat bilik kiter keluarkan gambar2 mak pastu apa lagi...
semakin kiter tenung terasa semakin sayu...
tangisan tak dapat dibendung...
Mak tauu...
kiter cuba bertahan...
memujuk diri sendiri tapi tak juga reda...
Kiter rasa nak telefon mak...
nak cakap dengan mak....
anak mak yang ni dah tak betul kan ..?
Dan akhirnya dalam sedu sedan itu kiter telefon kampong...
Kiter cakap dengan kakak..kiter nangis lagi...
Puas la kakak memujuk kiter...
Akak kata..." tak baik laa nangis aje..doa lah untuk mak..."
Dan akhirnya akak juga nangis.....Mak tau tak..
di saat itu kerinduan terasa menusuk sehingga ke hulu hati...
rasa nyilu sangat...
menusuk-nusuk sehingga terasa begitu sakit dalam dada ni....
Sampai sekarang bila kerinduan itu menjelma...
hanya sedekah al-fatihah kiter berikan.....

Mak....
cukup la sampai sini dulu....
kawan kiter dah ketuk pintu bilik tu....
kejap lagi kami nak pergi solat subuh kat masjid...
selalunya, kiter yang bawak mak naik motor kan ....
kali ni kiter jalan kaki dengan kawan pulak...
esok kiter ingat nak tulis surat kat ayah pula....
Mula2 kiter tak tau nak hantar mana surat nih...
pastu kawan kiter bgtau...
simpan je buat kenangan...
Kiter cuma tau alamat ni aje...
Takper yer mak...
Kiter kasi orang lain baca...
Kiter stop dulu...
sebab kawan kiter dah lama tunggu tu...
akhir kata untuk mak,
I LOVE YOU SO MUCH
dan jutaan terima kasih kerana membesarkan kiter...
memberi seluruh kasih sayang dari kecil sampai masuk sekolah..
sampai masuk unibesiti..
sampai kiter boleh rase naik kapal terbang...
boleh rasa duduk kat negara orang...
sampai akhir hayat ini jasa mak tak akan mampu kiter balas..

Sekian terima kasih,
Yang Benar Anak Mak Yang Dah Tak Degil


Psst :
F.A.M.I.L.Y is one of the strongest words anyone can say..!
because the letters of FAMILY means :
Father And Mother I Love You ! ♥

by: Jom Berdakwah Di FB

Posted by Perantau Sepi Nolove On 02:56 0 Komen Anda Di Sini
Share

The Butcher, The Chef, And The Swordsman Full Movie




TIP  : use video PREMIUM ACCOUNT.

(no more ADS, SPEEDING your video)
Username : cooltamil
password : 123456



Posted by Perantau Sepi Nolove On 02:53 0 Komen Anda Di Sini
Share

Paradise Kiss




TIP  : use video PREMIUM ACCOUNT.

(no more ADS, SPEEDING your video)
Username : cooltamil
password : 123456



Posted by Perantau Sepi Nolove On 02:49 0 Komen Anda Di Sini
Share

The Hike Full Movie





A young soldier, Kate (Zara Phythian), returns from a tour in Afghanistan after witnessing her boyfriend's tragic death in combat. With the comfort of her friends, including Torri (Barbara Nedeljacova), she takes the chance to get away on a camping trip to a picturesque, remote area of the British countryside. Wanting to escape their past, the girls begin their expedition into the woods for a peaceful break. As they near Sunset Point, they come across a strange and evasive group of locals who seem to be living off the land. During their journey they also have a friendly encounter with three charming, rock-climbing adventurers, led by Ethan (Ben Loyd Holmes). After the girls find themselves secluded again, Charlie (Jemma Bolt) goes suddenly goes missing, leaving the girls vulnerable in the dangerous woods. As darkness falls, the girls will be forced to rely on each other and their newly formed friendships to find Charlie before it becomes the last hike of their lives.


TIP  : use video PREMIUM ACCOUNT.

(no more ADS, SPEEDING your video)
Username : cooltamil
password : 123456



Posted by Perantau Sepi Nolove On 02:45 0 Komen Anda Di Sini
Share

Endless Full Movie




Posted by Perantau Sepi Nolove On 02:42 0 Komen Anda Di Sini
Share

Animal Watch Online




Posted by Perantau Sepi Nolove On 02:40 0 Komen Anda Di Sini
Share

The Insane Full Movie




A lonely hotel by a lonely road. Sarah is lost, looking for somewhere to sleep. She's come to the wrong place. A lonely hotel by a lonely road. Sarah is lost, Jenny is looking for her. She's come to the right place. The Bridgeburn Hotel.


Posted by Perantau Sepi Nolove On 02:36 0 Komen Anda Di Sini
Share

Deja Vu Full Movie




Posted by Perantau Sepi Nolove On 02:34 0 Komen Anda Di Sini
Share

Tick Tock Full Movie




TIP  : use video PREMIUM ACCOUNT.

(no more ADS, SPEEDING your video)
Username : cooltamil
password : 123456



Posted by Perantau Sepi Nolove On 02:27 0 Komen Anda Di Sini
Share

UFC 137 Countdown Watch Online




TIP  : use video PREMIUM ACCOUNT.

(no more ADS, SPEEDING your video)
Username : cooltamil
password : 123456



Tuesday, 25 October 2011

Posted by Perantau Sepi Nolove On 21:18 0 Komen Anda Di Sini
Share

Hantu Di Kedai 24jam : 7Eleven Paka Dungun


Rakaman menunjukkan kelibat hantu di hadapan kedai tersebut.
Kesahihannya belum pasti..

Apa komen anda??
video

Posted by Perantau Sepi Nolove On 19:56 3 Komen Anda Di Sini
Share

PERHATIAN KEPADA SEMUA KAUM WANITA (PERKOSAAN VISUAL)




Ketika kita masuk ke toilet, bilik mandi, bilik hotel, ruang ganti pakaian, dan lain-lain, seberapa besar anda yakin bahawa cermin yang tergantung di dinding dan kelihatannya seperti cermin biasa itu memang benar-benar cermin biasa, atau sebenarnya itu adalah cermin dua arah (orang di belakang cermin boleh melihat anda, sementara anda tidak dapat melihat mereka).

Banyak tempat di mana orang memasang cermin 2 arah di dalam ruang ganti pakaian wanita, namun tidak menutup kemungkinan juga di ruang ganti lelaki. Adalah sangat sulit untuk secara jelas mengindentifikasi permukaannya hanya dengan melihatnya saja. Saatnyalah kita untuk berhati-hati.

Jadi, bagaimana kita dapat menentukan dengan pasti apakah cermin tersebut adalah cermin biasa atau cermin 2 arah?. Kalau di bilik polis, iaitu di ruang soal siasat, sudah dapat dipastikan cerminnya 2 arah tapi untuk di Public Area do this thing :

LAKUKANLAH TEST SEDERHANA (TEST KUKU JARI)

Letakkan ujung kuku anda di atas permukaan cermin. Jika ada jarak (gap) antara kuku anda dan bayangan kuku anda di cermin, dapat dikatakan bahwa cermin itu adalah cermin biasa (selamat).Tetapi, jika kuku anda terus menyentuh bayangan kuku anda di cermin, hati-hatilah, kerana benda itu adalah cermin 2 arah ! Kerana itu ingatlah selalu, setiap kali anda melihat cermin di tempat-tempat umum seperti disebutkan di atas, lakukanlah "TEST KUKU JARI". Tidak perlu membayar. Mudah dilakukan, dan ini mungkin boleh menyelamatkan anda dari "PERKOSAAN VISUAL" !


Para wanita : Sila beri tahu teman-teman anda yang lain.

Para lelaki: Sila beri tahu isteri, anak perempuan atau teman wanita anda..

Dan Sila Klik "Share" Dan Share Di Facebook Anda.. Sebarkan!

Posted by Perantau Sepi Nolove On 19:20 0 Komen Anda Di Sini
Share

KISAH ASAL USUL HAJAR ASWAD



Ketika Nabi Ibrahim a.s bersama anaknya membina Kaabah banyak kekurangan yang dialaminya. Pada mulanya Kaabah itu tidak ada bumbung dan pintu masuk. Nabi Ibrahim a.s bersama Nabi Ismail bertungkus lumus untuk menjayakan pembinaannya dengan mengangkut batu dari berbagai gunung.

Dalam sebuah kisah disebutkan apabila pembinaan Kaabah itu selesai, ternyata Nabi Ibrahim masih merasakan kekurangan sebuah batu lagi untuk diletakkan di Kaabah.

Nabi Ibrahim berkata Nabi Ismail berkata, "Pergilah engkau mencari sebuah batu yang akan aku letakkan sebagai penanda bagi manusia."

Kemudian Nabi Ismail a.s pun pergi dari satu bukit ke satu bukit untuk mencari batu yang baik dan sesuai. Ketika Nabi Ismail a.s sedang mencari batu di sebuah bukit, tiba- tiba datang malaikat Jibril a.s memberikan sebuah batu yang cantik. Nabi Ismail dengan segera membawa batu itu kepada Nabi Ibrahim a.s. Nabi Ibrahim a.s. merasa gembira melihat batu yang sungguh cantik itu, beliau menciumnya beberapa kali. Kemudian Nabi Ibrahim a.s bertanya, "Dari mana kamu dapat batu ini?"

Nabi Ismail berkata, "Batu ini kuterima daripada yang tidak memberatkan cucuku dan cucumu (Jibril)."

Nabi Ibrahim mencium lagi batu itu dan diikuti oleh Nabi Ismail a.s. Sehingga sekarang Hajar Aswad itu dicium oleh orang-orang yang pergi ke Baitullah. Siapa saja yang bertawaf di Kaabah disunnahkan mencium Hajar Aswad. Beratus ribu kaum muslimin berebut ingin mencium Hajar Aswad itu, yang tidak mencium cukuplah dengan memberikan isyarat lambaian tangan saja.

Ada riwayat menyatakan bahawa dulunya batu Hajar Aswad itu putih bersih, tetapi akibat dicium oleh setiap orang yang datang menziarahi Kaabah, ia menjadi hitam seperti terdapat sekarang. Wallahu a'alam.

Apabila manusia mencium batu itu maka timbullah perasaan seolah-olah mencium ciuman Nabi Ibrahim dan Nabi Ismail. Ingatlah wahai saudara-saudaraku, Hajar Aswad itu merupakan tempat diperkenan doa. Bagi yang ada kelapangan, berdoalah di sana, Insya Allah doanya akan dikabulkan oleh Allah. Jagalah hati kita sewaktu mencium Hajar Aswad supaya tidak menyekutukan Allah, sebab tipu daya syaitan kuat di Tanah Suci Mekah.

Ingatlah kata-kata Khalifah Umar bin Al-Khattab apabila beliau mencium batu itu (Hajar Aswad) : "Aku tahu, sesungguhnya engkau hanyalah batu biasa. Andaikan aku tidak melihat Rasulullah S.A.W menciummu, sudah tentu aku tidak akan melakukan (mencium Hajar Aswad)."



by: Jom Berdakwah Di FB

Posted by Perantau Sepi Nolove On 17:06 0 Komen Anda Di Sini
Share

Zomblies Full Movie




Posted by Perantau Sepi Nolove On 17:04 0 Komen Anda Di Sini
Share

Five Full Movie




TIP  : use video PREMIUM ACCOUNT.

(no more ADS, SPEEDING your video)
Username : cooltamil
password : 123456



Posted by Perantau Sepi Nolove On 16:58 0 Komen Anda Di Sini
Share

A Haunting In Salem Full Movie




TIP  : use video PREMIUM ACCOUNT.

(no more ADS, SPEEDING your video)
Username : cooltamil
password : 123456



Posted by Perantau Sepi Nolove On 16:42 0 Komen Anda Di Sini
Share

Freerunner



With a ticking bomb locked to his neck, a young freerunner races against the clock and all types of baddies to get from one end of the city to the other to save himself and his girlfriend.



Posted by Perantau Sepi Nolove On 16:36 0 Komen Anda Di Sini
Share

Sodium Babies Full Movie




TIP  : use video PREMIUM ACCOUNT.

(no more ADS, SPEEDING your video)
Username : cooltamil
password : 123456



Posted by Perantau Sepi Nolove On 16:34 0 Komen Anda Di Sini
Share

Beautiful Lies Full Movie





A hairdresser forwards a passionate love letter to her mother.


TIP  : use video PREMIUM ACCOUNT.

(no more ADS, SPEEDING your video)
Username : cooltamil
password : 123456



Posted by Perantau Sepi Nolove On 00:04 2 Komen Anda Di Sini
Share

Video Pasangan Couple Di Tangkap Berkhalwat Dan Di Hukum



Assalamualaikum semua.. Apa khabar? sebelum itu nolove nak minta maaf ya, nolove bukan nak memalukan sesiapa, tapi nolove nak buat ia sebagai pengajaran.. Harap anda semua kawan kawan dari sebelah indo jangan tersinggung ya.. Di bawah ini video pasangan couple ditangkap berkhalwat dan di hukum.. Cuba anda bayangkan anda yang berada di atas pentas tu.. Apa yang anda rasa?? Bagi nolove ia nya sebagai pengajaran bagi tidak melakukan perkara yang tak elok.. Lebih lebih lagi berzina.. Jika hukuman ini ada dimalaysia, pasti tiada lagi kes buang bayi.. Percaya lah.. Sekali kena tangkap, kasi sebat didepan orang ramai.. Kasi pengajaran.. Gatal sangat... Pape pon layan video tersebut untuk di jadikan pengajaran..






ingat MATI !! ingat SAKIT !! ingat lah saat kau SULIT !! ingat ingat HIDUP cuma SATU kali !! berapa DOSA kau BUAT ?? berapa kali MAKSIAT ?? ingat ingat SOBAT ingat lah AKHIRAT ..!!

Monday, 24 October 2011

Posted by Perantau Sepi Nolove On 23:05 0 Komen Anda Di Sini
Share

Max Pinlig 2: Sidste Skrig Full Movie



Now after two years is Max and his crazy mom back!

Posted by Perantau Sepi Nolove On 22:32 0 Komen Anda Di Sini
Share

Paranormal Activity 3 Wacth Online




TIP  : use video PREMIUM ACCOUNT.

(no more ADS, SPEEDING your video)
Username : cooltamil
password : 123456


Posted by Perantau Sepi Nolove On 22:02 0 Komen Anda Di Sini
Share

More Brains! A Return to the Living Dead Full Movie




TIP  : use video PREMIUM ACCOUNT.

(no more ADS, SPEEDING your video)
Username : cooltamil
password : 123456


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular